søndag 24. februar 2013

Stuen vår

God morgen!


Nå har vi nett stått opp her i huset, etter bare et par timers søvn for min del. Jeg sitter her og tvinger øynene opp, og syns litt synd i meg selv. Jeg satt oppe til langt på natt i går for å planlegge dåpen, og bestillte litt diverse ting jeg trenger til pynt osv. 

Jeg tenkte jeg kunne vise dere noen bilder av stuen vår sånn den ser ut nå. Den er absolutt ikke ferdig når det kommer til interiøret, men jeg får ta litt etter litt. Jeg har jo ikke gardiner en gang, så alt kommer seg bare jeg får komt meg å kjøpe de. Jeg skal så klart også ha to lye lamper, bilder på veggen, nytt skap, tv bord, sjeselong osv. Jeg har så mange planer, men jeg har ikke økonomi til alt på en gang. Og nå som dåpen kommer også, så får vi vente litt med husting. Teppet ser grusomt ut, men dette er noe vi ikke gidder å bytte ut før vi skal pusse opp skikkelig hele huset. 


Sofa - Bohus // Bord - Ikea. Hyllen har jeg malt her hjemme, det var en gammel som "fulgte" med huset. Jeg har ikke mye pynt enda, men er det kommer etter hvert. 
 

Den nydelige vuggen vår er det min mamma som har laget, og jeg malte den mens jeg ventet Minato. 
 

Her ser dere noen av de ikke så fine sidene av stuen. Vi klarte ikke male hele muren uten å fjerne ovnen, så da gjorde vi det bare sånn. Siden det er midlertidig la vi ikke så alt for mye arbeid i det. Den grusomme sjenken bak her, skal snart byttes ut med en vakkert skap fra Living. 
 

Tvbord - Skeidar (skal snart byttes ut i et finere, og ikke i så moderne stil). Jeg vil også har et litt mindre, for dette er 180 cm. Resten her er rot, som ikke skal være her når vi får gangen klar. 
 

Jeg ble veldig fornøyd med denne hyllen min, og syns den passet perfekt inn. Jeg fikk plassert de nydelige avtrykkene Madelen har laget i barnehagen, pluss en del annen fin pynt. Jeg skal bestille noen bilder til bilderammen også. 
 

Spisebordet skal også etterhvert byttes ut, for dette ser ikke ut. Jeg pleier å ha duk på bordet, men det var så veldig skitten, hehe. Men når det er duk på, så ser det ikke så gale ut. Så derfor blir ikke det første prioritert. 
 

Jeg elsker den nye klokken min, dekorerer så fint på veggen. 
 

De eneste bildene jeg har i stuen nett nå, og den eneste blomsten min som har overlevd i to(!!) år.
 

De høye lysestakene er fra Flust.no. 
 

Lysfatet mitt. Jeg elsker dette fatet, mønsteret er så fint. Jeg skulle gjerne hatt litt nytt på fatet, men det får vente det også. Jeg elsker lysholderen jeg fikk av Madelen, så den skal ikke byttes ut. 

Hva syns dere om stuen vår til nå?

9 kommentarer:

  1. WOOOOOW! Det har blitt helt utrooolig nydelig, dere har god smak i interiør :) Så flink dere har vært :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det begynner å komme seg hvertfall, men har enda mye igjen :) Tusen takk :)

      Slett
  2. Jeg syns det var utrolig fint! Vår stue er TRIST i forhold. Haha. Jeg klarer liksom ikke bestemme meg for hvordan jeg vil ha det, så da gidder jeg ikke kjøpe inn masse ting jeg muligens ikke vil ha fordi jeg ombestemmer meg :p

    SvarSlett
  3. Guud,så nydelig! Lyst,fnt og hjemme koslig:-)

    SvarSlett

Tusen takk for søte spor <3