torsdag 14. februar 2013

Interiør til stuen

Hei hei :)


I går så kjøpte jeg meg et par ting som jeg skal ha i den nymalte stuen vår. Jeg gleder meg til å begynne å få inn ting, noe vi skal idag. Det eneste vi mangler på malingen nå er et størk på vinduene, og det skal jeg begynne på nå.

Jeg kjøpte meg et par ting på en lokal interiør butikk, som de faktisk selger utrolig masse fint. Jeg syns det var vanskelig å bare velge ut et par ting, hehe. Jeg var veldig usikker på hva jeg ville ha, men jeg får ta litt etter litt tenkte jeg, så jeg valgte en pute, en klokke og en søt lysholder. Jeg virkelig elsker den klokken, den er nydelig.



Dette innlegget skulle være postet i dag tidlig, men jeg hadde visst glemt å trykke publiser, hehe. Nå er vi faktisk ferdige med stuen, og har flyttet inn. Klokken har fått en fin plass over ovnen. Jeg tenkte jeg skulle vise dere noen bilder i morgen, må nesten ta dem i dagslys. Jeg mangler enda gardiner, en del pynt og bilder. Jeg skal prøve å få tatt noen fine bilder av Madelen og Minato i morgen, sånn at jeg kan bestille noen til å ha på veggen.

Hva syns dere om de nye tingene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3