søndag 3. februar 2013

Prinsesse kjolen

Jeg tenkte jeg ville vise dere den nydelige kjolen Madelen skal bruke i dåpen til Minato. Jeg syns den er helt perfekt, og har litt sånn Viktoria stil over seg, med skikkelig ballskjørt. Jeg kjøpte den på Ebay, og betate bare litt over 200 kr for den, så jeg er veldig fornøyd. Madelen ville så klart ikke ta den av seg, for hun syns hun såg ut som en ekte prinsesse i den.

Til Minato har vi valgt dåpsdress, og ikke kjolen Madelen brukte da hun ble døpt. Siden han blir såpass stor når han skal døpes, så vet vi ikke om den passer. Da tenkte vi at vi like godt kunne ta en dress, det blir jo mer og mer av det. Vi kjøpte hans også på ebay, og jeg betalte vel rundt en 3-400 kr for hele settet (det er jo kjempe billig, i stede for å kjøpe kjole til 2000 kr liksom). Jeg tør ikke prøve den på enda, for han slever noe sykt for tiden, hehe. Men jeg er ganske så sikker på at den skal passe, så vi bare tar sjansen på det. Får heller prøve den på en uke før dåpen, sånn at vi er sikre.



Hun er så nydelig!

1 kommentar:

  1. Så skjønn ho er! Utrolig fin kjole. Skjønner godt at du ikke tør ta på Minato dåpsdressen, ikke så veldig gøy om den blir flekkete :p

    Vi skal ikke døpe Leo her i Norge, men i Serbia når han blir litt større. Det er ihvertfall planen. Jeg er ikke kristen, men det er pappan til Leo så da syns vi det passet best å døpe han innen dem sin tro.

    SvarSlett

Tusen takk for søte spor <3