onsdag 20. februar 2013

Morsdag, Valentines og 6 års forlovelse

God kveld!

Idag har det vært en travel dag som vanlig, noe det har vært hver eneste dag den siste tiden. Vi startet dagen i halv 10 tiden, da Minato våknet for litt mat. Vi spiste en god, og veldig usunn frokost (nemlig taco rester, som vi lagde til små tacopizzaer, hehe), og Minato fikk morgen grøten sin. Etter det var det fullt kjør med rydding, bålbrenning, oppussing, barnevakt, dans og så var det plutselig leggetid. Det var første gangen til Madelen på dans, og det gikk ikke så veldig bra. Når vi kom dit så ville hun plutselig ikke danse, så vi satt bare å såg på de andre. Jeg tror ikke det var noe for henne, så vi tenkte vi skulle prøve ut turn i morgen. Hun sier hun har veldig lyst til dette, så vi får se hvordan det går.

Jeg har jo sakt jeg skulle skrive litt om morsdagen til dere, og etter det har det vært både valentinesday og forlovelsedagen til meg og Kim. Vi gjør ikke så mye ut av valentinesdagen, men siden det er dagen før forlovelsedagen så koste viss oss litt ekstra. Jeg lagde hjemmelaget is, med hjemmelaget sjokoladesaus, og så hadde vi hjemmelagde pikekyss og kjøpte jordbær til dessert. Vi gjorde ikke noe for oss selv, men med hele den lille familien. Jeg syns det er minst like koslig å gjøre noe med Madelen og Minato, som å gjøre noe bare oss to.



På morsdagen så koste vi oss samme alle fire da også. Siden det var fastelaven samme dag, så måtte vi jo lage boller. Så da ble det hversin bolle med krem, og resten av oppskriften lagde jeg skillingsboller av. Vi hadde også skjært opp jordbær og banan, som vi dyppet vi varm sjokolade. Det ble en perfekt morsdag i mine øyner.





Hvordan feiret dere dagene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3