mandag 18. februar 2013

Litt nytt til mine søte små

Hei hei!

Bloggen går fortsatt dårlig, og det er fordi jeg har alt for mye å gjøre for tiden. Det er ikke så lett med så mye migrene som jeg har, og når jeg i tillegg skal passe to små og pusse opp huset. Jeg har begynt å male gangen litt idag, men måtte gi meg fort. Jeg fikk migrene, så nå har jeg sovet i et par timer. Jeg er utrolig glad jeg har Kim hjemme enda, det er mye lettere da.

Jeg tenkte jeg skulle vise dere noe av det Madelen og Minato har fått seg i det siste. Jeg hadde egentlig tenkt å vise etter hvert, men det har bare ikke blitt til. Det er nok mer som er kjøpt, men det har blitt tatt i bruk med det samme.


Lue - My Beloved Ones (vant en konkurranse) // Jordbær Mathilde parfyme - Taxfree (Madelen`s første)


Klær til Minato fra Bennetton, alt kjøpt i Lisboa.


Skjorte - Burberry // Selebukse og sokker - Random butikk i Lisboa // Smekke - Disneystore (har matchende sparkebukse)


Genser - Zara // Tights - Bennetton // Skjørt - Burberry


 Støvler - Hunter // Joggesko - Reebook


Jakke - Bennetton // Bodyer - Zara


Støvler - Bisgaard (Mitt Rom på Nestun)


Klær til Minato fra Hm + 2 strømpebukser fra Mitt Rom


Alt fra Hm. Treningsklær til Madelen skal begynne på Dans på Onsdag + hvit strømpebukse og truser som hun trengte.

Noe dere likte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3