onsdag 27. februar 2013

Ønskeliste til dåpen

God kveld!


Nå nærmer det seg dåpen, som vi skal ha den 31. Mars 2013. Det meste av tiden min går til planlegging av den for tiden, og idag har jeg begynt å tenke litt på hva vi ønsker til Minato sin dåp. Jeg tenkte jeg kunne sette sammen en liten collage for familie, og kanskje det er noen andre som får gavetips. 


1. Dåpshårsett
2. Fine treleker i lyseblå, gjerne med stjerner på.
3. Sparebørse, trenger ikke nett være denne.
4. Dåpsattest rull
5. Cocoon Couture sittesekk
6. Personlig babyalbum
7. Personlig bilderamme
8. Penger
9. Den originale Sophie La Girafe biteleken


1. Babysamleboks
2. Personlig babypledd
3. Trehjulsykkel (lignende som denne, med håndtak)
4. My first year bilderamme (perfect home)


Vi ønsker også andre "typiske" dåpsting, og en stilig gåbil og gåvogn. 
Jeg er veldig usikker på hva vi skal kjøpe enda, det er så vanskelig. Jeg har bestilt en sånn Fisher Price Jumperoo, men skal kjøpe noe ekstra fra Madelen. Han får også 1000 kr, sånn at det blir likt med hva Madelen fikk. 


Noen som har noen gode tips til hva vi kan kjøpe mer til Minato (ikke alt for dyrt)?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3