lørdag 9. februar 2013

Bursdagsbesøk

God kveld/natt!


I går fikk jeg ikke tid til å blogge noe fordi det var så mye som skjedde. Dagen brukte vi til å male litt, rydding og syke barn. Jeg skulle egentlig lage foliestekt laks, men så klarte Kim å kjøpe seifilet (som er langt i fra like godt). Men det ble tilslutt middag, og det smakte ikke så aller verst. Det var godt med ris til fisk, i stede for potet som jeg er mest vant til. Utpå kvelden fikk vi litt besøk, og etter det var det bare tid for litt kvelds og leggetid for meg. Kim lagde megasøt Omelet Rice til meg, og skrev love på dem, hehe. Jeg tåler ikke så godt egg, men jeg åpnet den og spiste risen.

I dag har jeg og Madelen vært i bursdag til Emma (veninnen til Madelen). Madelen var veldig sjenert i starten når alle de andre barna var der, og skulle bare være med meg. Med en gang de andre gikk, så lekte hun som vanlig kjempe fint med Emma. De er så søte i lag, og leker kjempe fint. Jeg syns det er så søtt å se dem leke sammen jeg!
Vi reiste hjem i åtte tiden. Da var det rett hjem for å lage taco og se Mgp, og så var det legge tid for Madelen. Det ble litt seint (som det har blitt alt for ofte den siste tiden) idag, men det er da helg så hun kan sove lenge.

Nå tenkte jeg at jeg også skulle legge meg. Det er jo morsdag og fastelaven idag, og jeg og Madelen skal tidlig opp for å lage bolledeig. Vi skal nok ikke feire det på noe måte, og Kim hadde faktisk tenkt vi kunne ha en grandiosa til middag (jeg sa at han skulle finne på noe), hehe.


Gratulerer med morsdagen alle mammaer :)

1 kommentar:

Tusen takk for søte spor <3