tirsdag 5. februar 2013

Begynt på stuen

Hei hei!

I går begynte vi endelig å male stuen i huset, og jeg begynner å se for meg at det kan bli bra til slutt. Vi har enda masse igjen, men jeg merker allerede nå at stuen ser lysere ut. Jeg er usikker på om vi trenger to eller tre strøk, for jeg husker ikke helt hva jeg hadde når jeg malte spisestuen.




Her ser dere hvor stygt det var før vi begynte, vi hadde sånn typisk 70 talls "panel". Det er ikke panel en gang, det er bare noe billig plater som ikke tåler noe som helst. Vinduene er umulig å få fine, men de skal byttes ut etterhvert uansett. Når vi skal bygge på, så skal hele huset pusses opp også.


Heldigvis har vi god hjelp av en flink maler. Hun elsker dette, så hun maler i vei. Vi må så klart ta over etterpå, men det viktigste er at hun føler at hun hjelper til. Søta mi <3



Nå ser det sånn ut, og man merker med en gang at rommet er lysere. Bare prøv å se bort fra alt rotet som er her, jeg orket ikke å rydde opp alt før et bilde, hehe. Jeg gleder meg hvertfall kjempe mye til alt er klart :D

Tror dere det kan bli bra?

7 kommentarer:

  1. Det blir nok kjempefint! :)

    SvarSlett
  2. Det kommer nok til å bli kjempe fint. Det er utrolig hvor mye noen strøk maling kan gjøre med rom og møbler!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er sykt stor forksjell. Nå er vi ferdige med første strøk, og begynt på andre, og det er så stor forksjell. Nå ser jeg virkelig for meg at det kan bli et fint rom :)

      Slett
  3. Åh, det kommer nok til å bli bra, vet du :-D Hvitt gjør underverker ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper det :) Ja, det gjør at rommet ser mye større ut, og det er lett å innrede det :)

      Slett
  4. Det kommer til å bli super fint! Flinke dere er :)

    SvarSlett

Tusen takk for søte spor <3