onsdag 13. februar 2013

For tiden

God Kveld!


De siste dagene har jeg ikke orket eller hatt tid til bloggen, så derfor har det vært lite aktivitet her. Jeg tror kanskje jeg mangler B12 igjen, for jeg orker ingenting om dagene. Jeg tenkte jeg skulle få meg en time hos legen, sånn at jeg kan få litt energi igjen.

Jeg har heller ikke hatt tid, for vi har hatt fulle dager med maling av stue, baking, bytur osv. Idag har jeg og Kim vært en tur til byn. Tiden flyr jo så utrolig fort, så vi rakk ikke komme hjem igjen før i 8 tiden. Da var det rett ut for å hente Madelen og Minato som hadde sovet hos mamma om natten. Nå sover begge ungene, og jeg ligger her og halvsover, mens Kim har tenkt å male ferdig stuen i natt (nei, han er ikke helt god, hehe).

Ellers de siste dagene har vi feiret morsdag/fastelaven, og det tenkte jeg at jeg kunne skrive litt mer om i et annet innlegg. Jeg tenkte jeg kunne dele bolleoppskrift med dere, og et par bilder.
Resten av tiden har gått til alt for mye migrene, starte opp med trening igjen, rydding, middagslaging, maling og andre helt vanlige hverdags ting.

Nå merker jeg at jeg er alt for trett til dette, for jeg klarer ikke skrive noen setninger som gir noen mening, hehe. Så da tror jeg at jeg sier god natt, og så skal jeg prøve å skrive et litt bedre innlegg til dere i morgen.



Nattinatt :)

1 kommentar:

  1. Så dumt at du har så mye migrene. Jeg slet med det for noen år siden, men det har blitt mindre og mindre, og når har jeg det aldri lengre. Det er helt forferdelig med migrene. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det med to barn. Du er flink!!

    SvarSlett

Tusen takk for søte spor <3