søndag 24. februar 2013

Ååårh.. er det ikke typisk?

God kveld.. om jeg kan si det!

 
Jeg satt oppe for å planlegge dåpen i omtrent hele går natt, og fikk derfor bare litt over tre timer med søvn. Noe jeg absolutt ikke tåler, og da blir hele neste dag ødelagt. Denne gang slo selfølgelig ikke feil...
 
Det første jeg gjorde da jeg våknet var å ta en dusj med øynene lukket. Jeg var så trett at jeg ikke klarte å ha dem åpne, det svei alt for mye. Etter dusjen følte jeg meg litt bedre, og jeg fikk i meg litt mat. Jeg fortsatte å planlegge dåpen, jeg har bestillt en del utstyr, lagret oppskrifter, lagret en hel haug med ting i favoritter på pcen min.
 
Jeg bestemte meg for å ta en pause, så vi gikk alle ut i det fine været. Madelen sto på ski, og blir flinkere for hver dag som går. Hun faller, og kommer seg opp igjen, nett som det skal være. Minato fikk prøve sportsvognen for første gang idag, og syns det var veldig stas å faktisk se noe ute.
Etter en stund ute ble Madelen utrolig sutrete, noe hun ikke pleier å være. Hun bare grein for absolutt alt, så vi gikk til slutt inn.
 
Da skulle hun få låne pcen min, og se litt på netflix (siden jeg har den amerikanske versjonen, og hun skulle se noe som ikke var på den norske). Hun hadde så klart en fullt glass med saft i hånden, og plutselig var det ikke lenger i hånden hennes... det var over hele pcen min og sofaen. Vi tørket opp, og trodde det gikk fint.
 
Nå i sted når jeg skulle ta på pcen var den helt klikket, ingenting virket og alt var hengt seg opp. Vi slo av, og tok ut harddisken for å være sikker på at ikke noe skjedde med den (den var heldigvis helt fin), men hele resten av pcen var helt våt. Det var rent helt igjennom, og alt var vått. Vi prøver å tørke den, men det er nok lite sannsynlig at den kommer til å klare seg.
 

Så nå er derfor spørsmålet mitt til dere, hvilken pc anbefaler dere? :)

Jeg har forresten ingen bilder nett nå, for jeg må låne Kim sin pc foreløpig.

2 kommentarer:

  1. Blir for revet med når det gjelder planlegging ja. :p
    Uff, uflaks da! Bra harddisken overlevde. Og pc har jeg ikke peiling på i det hele tatt, så blir ikke mye anbefaling fra meg. :p

    SvarSlett
  2. Det er lett for :P hehe..
    Ja, veldig typisk at det skal skje nett når det egentlig ikke passer inn i budsjettet med ny pc. Men har bestillt en ny, så satser på det blir bra :)

    SvarSlett

Tusen takk for søte spor <3