torsdag 21. februar 2013

Nytt prosjekt

Hei hei! 


Jeg har jo enda ikke kommet så langt at jeg har vist bilder av den ferdige stuen, og jeg tror jeg vil vente til neste prosjekt nermer seg ferdig. Nå har jeg begynt å male gangen, etter masse forarbeid. Siden stuen nå er full av rot fra gangen, så får bildene vente. Jeg gleder meg sånn til jeg kan starte med å innrede gangen, for jeg har så mange planer. Jeg må ta alt med babysteg, så først og fremst er det innerste delen som får en oppussing. Jeg sliter sånn med null energi og migrene for tiden, så viss jeg gjør noe som helst i løpet av en dag så ligger jeg flat resten. 

Jeg tenkte jeg kunne vise dere et par bilder av hvordan gangen såg ut før vi begynte, så får dere se etter bilder etterhvert. 





Som dere ser så ser det ikke ut på disse bildene. Dette er bare den innerste delen, resten ser faktisk ikke fullt så grusomt ut. Alt skal blir hvitt, og få mange fine interiør ting. Den lille kommoden er på bålet, og speilet skal males det også. 

Noen som vil se resultat?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3