lørdag 16. februar 2013

Photoshoot

God kveld!

 Først må jeg bare få beklage for at jeg ikke har tatt noen bilder av stuen, som jeg lovde. Jeg skal gjøre det, men vi fant ut med det samme at vi skulle begynne på gangen. Derfor er det nå mye rot i stuen, og da er det lite gøy å vise dere bilder, hehe.

Men jeg har som sakt begynt på gangen idag, og det var mye mer jobb enn jeg trodde. Vi bor jo i et gammel hus, og det betyr gamle vegger og plater. De som har lagt den gamle tapeten har gjort en elendig jobb, og tatt tapet OVER listene. Det er kjempe vanskelig å få bort, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Og platene bak tapeten er bare noe hårete papp aktige greier.

Kim har begynt på tv-rommet sitt idag, så han har revet tak idag. Det er samme problem med veggene der inne, så vi får se hva vi gjør. Vi har ikke lyst å begynne med panel eller nye plater, siden dette bare er midlertidig til den skikkelige oppussingen starter.

Jeg prøvde meg og på en liten photoshoot med Madelen og Minato idag, men det gikk ikke helt som planlagt. Jeg fikk et par halvbra bilder, og det var det liksom. Jeg tenkte jeg skulle få et fint bilde av dem begge så jeg kunne ha i stuen, men jeg får prøve igjen en annen dag. Jeg skal hvertfall bestille et par, men tror det blir i vanlig størrelse.



Noen som har noen bra tips til hvordan veggen kan bli bra?

1 kommentar:

Tusen takk for søte spor <3