søndag 3. februar 2013

Ny blogg

Hei hei! 


Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på nytt på ny platform, selv om dette er noe jeg har gjort flere ganger før. Jeg blir aldri helt fornøyd, og klarer ikke finne roen med noe. Ettersom det sikkert kommer til å bli mer interiør på meg fremover, med tanke på at vi nå skal pusse litt mer opp, så tenkte jeg at hovedtema skal være mamma og interiør. Før har også mote vært en av hovedtingene, men det kan fort bli for mye viss jeg skal ha hundre hovedkategorier.

Vi skal nå fikse litt på stuen, gangen, lekerommet, tv-rommet og kanskje litt kjøkken. Dette kommer nok til å bli en spennende tid fremover, hvertfall for min del, og jeg håper noen andre og kan bli inspirert. Dette blir som sakt ikke hovedoppussingen av huset, det må enda vente litt over et år, til jeg har fagbrev osv. Nå er heldigvis Kim også giret på å komme i gang med ting, for vi må få alt ferdig før vi kan gjøre klart tv-rommet hans, og det vil han jo så klart få ferdig. Satser på at jeg får tatt en del bilder så jeg kan vise dere etterhvert vi holder på.

Jeg kommer så klart til å fortsette å skirve om hverdagen vår, og om mine to søte småtroll. Dette er jo grunnen til at jeg i det hele tatt har en blogg, sånn at jeg har noe jeg kan se tilbake på, som en dagbok på en måte. Jeg håper at mine faste lesere fortsatt vil følge meg på den nye bloggen, og kanskje det er noen nye også der ute.

Da får jeg prøve meg på litt design her, for det er helt nytt for meg. Viss det er noen som kan dette, så setter jeg stor pris på litt design hjelp :)


Slenger med et gammelt instagram bilde av meg selv :) Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3