fredag 22. mars 2013

Våren nærmer seg

God kveld! 

Idag har jeg endelig fått den vårfølelsen, den som egentlig burde kommet for en måned siden viss man skal rekne fra når våren begynte. Det kan være det at jeg har vært syk så lenge, for det har i grunn vært nydelig vær ute en stund nå. Men idag klarte jeg endelig å nyte det, selv om det var mest fra vinduet mens jeg prøvde meg på makronene mine. 

Det er fortsatt veldig kaldt ute, spesielt når solen er borte, og den vinden hadde vi ikke trengt. Men dette er jo bare bagateller, for idag har jeg ikke sett en eneste sky på himmelen. Det hadde vært fint om det kunne fortsette sånn fremover, spesielt i sommer. Det er alt for lenge siden vi har hatt en skikkelig sommer nå syns jeg. 


Madelen har plantet litt engkarse i barnehagen, dette er jo noe man må ha når det er påske. Hun har kommet hjem med dette hvert år, så nå er det tradisjon å ha det på kjøkkenbenken i påsken. 
 


Det er ikke nett den beste utsikten fra kjøkkenet, men det er der jeg har tilbrakt meste parten av dagen idag. Man kan hvertfall se at det er nydelig sol ute, og omtrent alt isen er smeltet bort. Jeg elsker det! 


Nå i kveld har vi kost oss med hjemmelagde scones igjen, det er bare to dager siden sist. Siden det er så lett å lage grove scones, så er det jo omtrent like raskt som å smøre seg en skive. Idag spiste vi kvelds sammen alle, og hadde til og med tente lys. Det er alt for skjeldent at vi laget til sånn kvelds, som oftest er det bare Madelen som spiser kvelds (og til tider Kim).

For øyeblikket ligger begge barna søtt å sover i sengene sine, Kim har besøk og jeg sitter her og er kjempe sosial med en digert headset på hodet. Jeg leter etter litt ny musikk på spotify, er så lei den gamle. Så viss noen har noen gode musikktips så tar jeg gjerne i mot det. 


Bare prøv å ignorere tobakken til Kim som ligger i bakgrunnen.. ingen er perfekt, hehe!

Hva gjør dere i kveld?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3