søndag 10. mars 2013

Bilder på veggen

Hei hei!


Jeg har tatt en sånn halvveis pause fra bloggen nå. Jeg har like mye blogglyst, og har har veldig lite energi om dagene. Jeg orker ikke presse meg for å klare et innlegg om dagen nett nå, så da tar jeg heller en pause. Det kommer noe litt inni mellom, men det blir nok mest om interiør eller dåpen som snart kommer for tur. 

Jeg har mye å gjøre klart til dåpen, og jeg gleder meg til å vise bilder av hvordan det blir til slutt. Jeg holder på med drikkeglassene og dessert glassene nå om dagen, og ting tar lenger tid enn hva jeg trodde. Jeg har nett bestilt mer silkebånd, for jeg hadde aalt for lite. Jeg mangler også enda mange barnemat glass, men jeg satser på at jeg får nok. 


Nå har vi endelig fått et par bilder på veggen også. Jeg vil ikke henge opp så veldig mage enda, for jeg må bestille bilder av Minato også. Jeg har et fint jeg skal bestille som de begge er med på. Da tenkte jeg et stort bilde på veggen over sofaen. Jeg tror det blir fint! 







Nå etterpå skal vi henge opp gardiner i stuen, for nå har jeg endelig fått gardinstenger. Det blir noe mye koseligere her når det blir litt lunere. Jeg fikk to pakker fra Ellos i går med interiør ting, og det tenkte jeg at jeg ville vise dere i dag. Jeg skal også ta bilder når jeg har fått hengt opp gardinene. 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk :) er litt usikker på fargen på bilderammene enda. Hva syns du? :)

      Slett

Tusen takk for søte spor <3