fredag 22. mars 2013

Nye gardiner

Hei! 

Nå har vi endelig fått opp gardiner, hvertfall på to av vinduene. Det har bare ikke blitt gjort, og bare blitt utsatt. Siden jeg har vært syk i over en uke, så har Kim hatt mer enn nok med ungene og andre viktigere ting. Egentlig hadde vi tenkt å ha heisegardinen med spisebordet, men det var så upraktisk å ha lange gardiner bak sofaen. De la seg så rart, så da byttet vi like gjerne om. 

Jeg syns det ble bra, og det blir nok enda bedre når det kommer gardiner på det store vinduet også. 







Jeg hater at det blir så lyst i vinduene i forhold til resten på bildene. Noen som har noen gode kamera innstillinger som gjør at jeg slipper dette? 

Jeg har forresten laget meg en ny header som dere ser, og endret bakgrunnen. Den bakgrunnen er mer midlertidig tror jeg, og jeg må gjøre litt småendringer i resten av designet også. Hva syns dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3