torsdag 14. mars 2013

Syk igjen

Hei hei! 

I dag startet vi dagen i halv 8 tiden, da Madelen og Minato våknet av seg selv. Minato har klart å sparke av seg hele dynen i natt, så han var iskald. Så nå blir han så klart mer syk igjen, han som faktisk var på vei til å bli bedre. I tillegg har jeg blitt syk, og det er sikkert fordi jeg aldri lærer at jeg bør kle på meg når det er kaldt ute. I går gikk jeg hele dagen med en tynn bluse, og en vårjakke (jeg tenkte det kom til å bli varmt i solen). Så det er ingen andre enn min feil at jeg nå sitter her med feber og vond hals, men alt går over etter hvert. 

Nå har jeg og Kim nett sett et par episoder med Gossip Girl (han er blitt så hekta, men tør så klart ikke innrømme det, hehe). Madelen er i barnehagen, og hadde med seg ca. 7 forskjellige retter til frokost. Hun fikk seg noen sånn søte små bokser i går (formet som stjerne, måne, rund osv), og de skulle hun ha forskjellige ting i. Så idag var det to forskjellige frokost blandinger, agurk, ris, egg, pølse og ketchup som sto på menyen hennes. Det er litt mer spennende enn å ha med seg en kjedelig skive med leverpostei, og kanskje ha med en yoghurt i tillegg. Kom gjerne med tips til matpakker altså!!


Siden det er så utrolig kjedelig å sitte her å være syk, så tenkte jeg at nå skal jeg tilbringe et par timer på sofaen for å syns synd i meg selv. Jeg har allerede klart å putte i meg noe chips, og tatt et par glass pepsi max (hater det). Egentlig skulle vi snart reist over til Katrine og Bella, for å kose oss der noen timer. Og etter det skulle vi tatt turen på Turn med Madelen (sammen med Maj og Emma). Vi måtte avlyse idag også, noe vi måtte sist torsdag også, for jeg var dårlig da også. 


Håper alle dere andre slipper unna sykdom :) Ha en fin dag alle sammen! 

2 kommentarer:

  1. Uff, så kjedelig å være dårlig. Vi hadde influensa for en mnd siden ca, så jeg håper det var det for denne vinteren. Haha. Vi har sluppet ganske billig unna denne vinteren :) God bedring!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dere er heldige! Vi har fått en hel del denne vinteren :P hehe..
      Tusen takk :) Satser på vi begge slipper unna noe mer nå :)

      Slett

Tusen takk for søte spor <3