mandag 11. mars 2013

Noe nytt til huset

God Kveld! 


Nå har jeg snart kommet meg gjennom enda en dag. Denne dagen har vært lang må jeg si, og jeg kan nesten ikke vente med å komme meg i seng. I går natt kom vi oss i seng alt for sent, og i tillegg våknet Minato flere ganger i timen nå om nettene. Han har så stygg hoste, og er så tett, så hver gang han mister smokken begynner han å gråte. Han roer seg med det samme han får smokken igjen, men det er slitsomt å gå inn på rommet hans mange ganger om natten. Gleder meg veldig til han blir frisk igjen! 

Vi har i ihvertfall vært så trette at vi ikke en gang har fått hengt ferdig opp gardinene (som vi egentlig skulle ta i går). Vi har tatt den ene, men den må skrus ned igjen, for å så blir festet høyere oppe på veggen. Satser på at vi blir ferdig i morgen, så da kan jeg kanskje vise resultat. 

Nå mens jeg har en pause i Gossip Girl, kan jeg vise dere et par ting som kom i posten til meg en dag. Alt er fra Ellos, og kom på rundt en 700 kr (det syns jeg er bra for så mye). 


To blomsterpotter, og en fin dekorstein. Jeg syns dette var super fint, og gleder meg til å få ting på plass. Litt usikker på hvor jeg skal ha steinen enda, men det kan være jeg bytter litt om på lysfatene mine for å få plass. 

 To søte små telys holdere, og gardin til gangen. Vanskelig å se på bildet hvordan den ser ut, men det er en hengegardin, og kostet meg 29 kr. 


Jeg bestillte to sett med hvite enkle gardiner til stuen (disse får dere snart se), og to hengegardiner med stjerne på til lekerommet. De til lekerommet kommer ikke til å komme opp før vi har pusset opp, men jeg betalte bare 49 kr pr. stk, så da måtte jeg neste bare. Og det er jo stjerner, noe jeg elsker. 

Hva syns dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3