torsdag 28. mars 2013

Oppussing av gutterom

Hei hei! 

Siden jeg er så godt inni å dele gamle ting, så tenkte jeg å få med bilder fra når vi nett var begynt å pusse opp rommet til Minato. Det er litt gøy å se tilbake på syns jeg, bare synd jeg ikke tok bilder fra før vi i det hele tatt begynte. På bildene har vi nett lagt ferdig panel, og er begynt å male så vidt. 


Før vi fikk panel på veggene så var det noe sånn "hårete" tapet. Vet ikke hva det heter, men i hvert fall sånn som trekker til seg enorme mengder støv. Det ble bedre med det samme vi fikk det bort. 


Madelen var kjempe flink å hjelpe til med malingen. Vi måtte så klart gå over ganske fort, så det ikke skulle sette seg så mange klumper, men hun koste seg veldig da. Kim var på Kurs på denne tiden, så det var jeg, Malin og Madelen som tok oss av male jobben. Jeg kan fint innrømme at det var lite gøy med den bekkenløsningen jeg hadde, heldigvis hadde jeg Malin til å ta det verste, hehe. 

Andre som driver å pusser opp hjemme?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3