torsdag 28. mars 2013

Fin, fin dag

God kveld! 

I dag var det en liten gutt som fant ut at han ville starte dagen allerede klokken 7 (det er ikke normalt han). Jeg gikk ned for å lage melk til han, og han fikk en flaske. Han må ha sovnet igjen, og det må vi og ha gjort, for vi våknet igjen litt over 9. 

Etter frokost og diverse, så laget jeg ferdig resten av dessertglassene til dåpen, og jeg laget til kakelapper. Jeg skal vise dere bilde av disse senere, for jeg syns selv de ble litt kule. Jeg var veldig usikker på hvordan jeg skulle lage dem til, men syns de ble bra sånn jeg lagde dem (kommer DIY, eller lignende innlegg). 

Jeg har også laget pikekyss idag, grønne faktisk. Jeg fant ut at noe måtte være grønt, for jeg har hvite og grønne blomster. Jeg ble ikke helt fornøyd med pikekyssene, for de ble bittelitt seige. Jeg har nok ikke tid til å lage nye, så de får funke. De smakte i det minste godt, og det er jo viktig. 

Vi var en liten tur opp for å spise middag hos besteforeldrene til Kim. Vi kunne ikke være så lenge siden vi har mye å gjøre, men da fikk vi en liten pause fra alt styret da hvertfall. Madelen koser seg alltid der oppe, og idag fikk hun være igjen (satt på med farmoren hjem). Hun kom nett hjem, og ligger flat ut på gulvet og sover. Om jeg bærer hun opp i sengen mens hun sover begynner hun å hylskrike, så hun får sove her til jeg legger meg, som sikkert er snart. 



Hærlige ungene mine <3

Jeg oppdaterer instagram mye for tiden, så om dere vil følge med på dåpen osv, så kan dere følge meg der; Iselinbst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3