søndag 24. mars 2013

Påskeegg

Hei hei! 

Idag var jeg så utrolig trett når ungene våknet, at jeg faktisk ikke klarte å stå opp. Jeg må ha sovnet igjen en gang etter at jeg hadde laget melk til Minato, for jeg våknet igjen i 11 tiden. Da var Kim og Minato nede, og Minato var allerede klar for dagens første lur. Det har vel kanskje noe med at jeg kom meg alt for seint i seng i går, og jeg tåler jo ikke det i det hele. 

Madelen fikk påskeegget sitt idag, og var kjempe fornøyd. Oppi der var det masse snop, en pynte kylling og noen påske klistremerker. Det er vel egentlig på neste lørdag man skal få det, men da må man jo spise opp alt godteriet på to dager, og det har jeg aldri skjønt vitsen med. Det er da bedre å kose seg med det hele påsken, dessuten tenker jeg at det blir mer enn nok søtsaker i dåpen på søndag. 




Jeg har prøvd enda et nytt forsøk på makroner idag, for Kim sine ble heller ikke vellykket (de ble seige). Idag gikk det nesten, hadde det ikke vært for at jeg tok de ut av ovnen to min for tidlig. Minato begynte å gråte, så da tok jeg bare en sjanse på at de var ferdige. Det som skjedde da var at det inni makronen ikke var ferdig, så når jeg skulle ta de av brettet så gikk toppen av dem. I morgen skal jeg gjøre et siste forsøk, og viss det ikke går da, så tror jeg at jeg kan gi opp min karriere innen makron laging altså, hehe. 


Dette er Kim sine! De ble faktisk fine, men de var så seige at de satt seg fast i tennene. Det er sånt utseende jeg vil ha på mine også. 

Nå i kveld har Madelen hatt besøk, og det er jo alltid koslig. Det blir så klart alltid masse rot og bråk, og ikke minst krangling (Madelen skal jo absolutt bestemme alt). Nå er det hvertfall rolig, med to søte små som sover. Jeg tenkte faktisk på å legge meg selv snart, sånn at jeg er litt mer opplagt i morgen. 

Noen som er gode på makroner, som kan komme med noen gode tips til meg?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3