onsdag 27. mars 2013

Dåpen nærmer seg

Hei hei! 

Nå nærmer plutselig dåpen seg veldig her, og jeg fant plutselig ut at jeg hadde tusen ting som måtte gjøres. I går klarte jeg endelig å lage makronene, ihvertfall sånn ca. Jeg orker ikke lage enda en gang, så de jeg har lagt får gå fint. Jeg fylte noen med en søt hvit sjokolade krem, og noen med en mørk (70%) krem. Jeg likte best de mørke, for jeg klarer ikke sånn ekstremt søte ting. 

Idag klarte jeg å komme i gang med ting med det samme jeg sto opp. Til nå har jeg laget nesten alle dessertglassene ferdige (bare et par igjen som skal dekoreres), bakt peanutkjeks (kommer oppskrift en gang etter dåpen) og laget kakelappene. 

Nå skal jeg ta meg en dusj, og så skal vi inn for å kjøpe noen blomster til dåpen. Og så må vi få handlet siste rest av det vi trenger, siden det nå er stengt i et par dager. Jeg aner ikke hvilke blomser jeg skal ha, eller hvordan jeg skal lage det til. Så viss noen har noen gode tips til hvordan jeg kan dekorere, så blir jeg glad for det. 





En liten sniktitt på noen av dekorasjonene til dåpen. Jeg skal så klart vise dere dåpsbordet etter dåpen, men her var hvertfall en liten smakebit. 

Om noen har bilder av fine dåpsbord, så blir jeg glad for dere vil vise meg :)

2 kommentarer:

  1. Så fint det kommer til å bli:) Du er kreativ!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Satser på det blir bra, klarer bare ikke helt å se det for meg enda :P

      Slett

Tusen takk for søte spor <3